✝ = ♡

KRISZTUSBAN MARADNI - A KORRAL HALADNI

MEGTÉRÉS A HALÁLOS ÁGYON

Elmélkedések, áhítatok

2019. október 23. - KMAKH

blog_2019_10_23_criswell_nkl_death_bed_repentance.png"Mert ő mondja: „A kegyelem idején meghallgattalak, és a megmenekülés napján megsegítettelek.” Bizony, most van a kegyelem ideje! Most van a megmenekülés napja!" (2 Korinthus 6:2)

Egyszer egy  híres üzletember Dallas városában megbetegedett és kórházba került. Felhívott engem, hogy menjek be hozzá, mert beszélni akar velem.  Amikor meglátogattam így szólt hozzám: „Az orvosok már lemondtak rólam! Le tudnál térdelni mellém és tudnál imádkozni értem? Mond meg Istennek, hogy ha ő megtartja az életem, akkor én egész életemben őt fogom szolgálni és minden egyes alkalommal ott fogok lenni a gyülekezetben. Isten hűséges szolgája leszek.” Letérdeltem az ágya mellé és a kezét fogva azt mondtam Istennek, hogy ha megtartja az életét, akkor ez a férfi ígéri, hogy  egész életében hűséges szolgája lesz. A férfi „Ámen”-t mondott rá!

Isten meghallgatta az imámat és megáldotta ezt az embert. Megerősítette és meghosszabbította a napjait. Soha nem láttam őt a gyülekezetben. Soha még nem is foglalkozott azzal, hogy gyülekezetbe járjon vagy hogy szívét, életét átadja Jézus szolgálatára. Végül, mégis én temettem el hitetlenül, mint olyat, akiben nem volt meg Isten, nem volt reménye.

Most van itt az idő az emberiség megmenekülésére! Most! Ez az üzenete ennek az Igének: ”Keressétek az Urat, amíg megtalálható, hívjátok segítségül, amíg közel van!" Ézs 55:6

W.A. Criswell

kmakh_profile_hun_flag_small.png

Forrás © | Fordította: Nagy-Kasza Lona

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztusbanmaradni-korralhaladni.blog.hu/api/trackback/id/tr8615225672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása