✝ = ♡

KRISZTUSBAN MARADNI - A KORRAL HALADNI

A LEGNAGYOBB AJÁNDÉK

... a szeretet

2019. december 23. - KMAKH

blog_2019_12_23_ar_dm_a_legnagyobb_ajandek_a_szeretet.png“Mert most tükör által homályosan látunk, akkor pedig színről-színre; most töredékes az ismeretem, akkor pedig úgy fogok ismerni, ahogyan engem is megismert az Isten. Most azért megmarad a hit, a remény, a szeretet, e három, ezek közül pedig a legnagyobb a szeretet.” ~ 1 Korinthus 13:12-13

Ezek közül legnagyobb a szeretet

Volt egyszer egy idős haldokló ember. Egy barátja elment hozzá látogatóba, és a haldokló ember azt mondta: „éppen volt nálam három látogató. Kettő közülük már elment, de a harmadik látogató örökre velem marad”. A barátja megkérdezte: „kik voltak a látogatóid?” Az idős ember így válaszolt: „nos, az első látogató a Hit volt. Jól elvoltunk együtt, és örültem Hitnek, de aztán elköszöntem tőle. Azt mondtam: Hit, köszönöm Istennek a társaságodat. Veled járok, amióta csak legelőször hinni kezdtem Jézusban. De most haldoklom, és nem lesz már szükségem rád, mivel a Hit elenyészik amint a mennyben színről-színre látni fogom Jézust.”

Aztán így folytatta: „a második látogatóm a Remény volt. Vele is nagyszerű volt az együttlét. Aztán neki is azt mondtam: Elbúcsúzom, Remény. Segítettél a harcban. Velem voltál a csüggedésben, amikor a szívem összetört, és amikor olyan nagy szükségben voltam. Sziklaként, horgonyként álltál ott. De, kedves Remény, nem lesz már szükségem rád. A mennybe megyek, ahol a remény valósággá válik.”

Majd az ember így szólt: „a harmadik látogatóm még mindig velem van, és mindig is velem lesz. A neve SZERETET. Azt mondtam neki: „Szeretet, a barátom voltál. Istenhez kapcsoltál. Összehoztál a társaimmal. Megvigasztaltál, és felvidítottál egész zarándokutam során. Most pedig a mennybe megyek. De, kedves Szeretet, nem foglak elhagyni. Velem együtt lépsz be Isten városába. És te, barátom, a mennyben válsz tökéletessé.”

Hát nem ezt mondja a Biblia? Nézd meg az 1 Korintusi levél 13. fejezetének utolsó verseit. A három Pál által említett ajándék közül a legnagyobb a szeretet. Szeretnéd másoknak a legjobb karácsonyi ajándékot adni? Add nekik Krisztus szeretetét. Ő a mi életünk, az örömünk. Ő a karácsonyi történet.

Kérj meg minden családtagot, hogy válaszoljon a következő kérdésre: „Amennyiben csupán egy ajándékot kaphatnál ezen a karácsonyon, mi lenne az és miért?

Mindenki válaszoljon a kérdésre, majd adj hálát Istennek szeretete nagy ajándékáért az Úr Jézus Krisztusban.

Adrian Rogers

Love Worth Finding

kmakh_profile_hun_flag_small.pngForrás © | Fordította: Deák Melinda

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztusbanmaradni-korralhaladni.blog.hu/api/trackback/id/tr3015358508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása