✝ = ♡

KRISZTUSBAN MARADNI - A KORRAL HALADNI

A FOGOLY KISZABADÍTÁSA

Elmélkedések, áhítatok

2020. június 22. - KMAKH

blog_2020_06_22_criswell_dm_a_fogoly_kiszabaditasa.pngÉsaiás 25:1-12 – Véget vet a halálnak örökre ! Az én Uram, az Úr letörli a könnyet minden arcról.

Leveszi a népéről a gyalázatot az egész földön – Ezt ígérte az Úr!” (25:8)

Isten ugyanaz az Isten, aki az élet kezdetén és végén velünk van, aki velünk jön az éjszakába, és az örökkévalóságba, ami az éjjelt követi. Isten valami jobbat készített számunkra.

Emlékszem, fiatal lelkészként amint éppen megkezdtem szolgálatomat, egyik alkalommal egy idős ember halálos ágyánál térdeltem. Amint az várható volt, kértem Istent, hogy tegye gyógyító kezét erre a szentre, emelje fel, és hozza helyre őt. Az imádkozás közben az idős ember fejemre tette a kezét, és kissé megrázta a fejem. Azt modta: “Pásztor, ne imádkozzon így. Nem akarok élni. A feleségem meghalt, minden gyerekem meghalt, minden barátom meghalt, és én itt vagyok egymagamban, idősen és betegen. A Megváltom a másik oldalon van, és én vele és szeretteimmel akarok lenni. Imádkozzon úgy, hogy Isten szabadítson fel és hagyjon elmenni.”

Így újrakezdtem az imádkozást. Ezúttal azt mondtam: „Úr Jézus, a te szented a halál testében van bebörtönözve, és arra vágyik, hogy felszabaduljon és Veled legyen. Uram, engedd őt elmenni. Nyisd meg az ajtót, és fogadd magadhoz őt.“ Az Úr hamarosan válaszolt az imára.

W.A. Criswell

kmakh_profile_hun_flag_tiny.pngForrás © | Fordította: Deák Melinda

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztusbanmaradni-korralhaladni.blog.hu/api/trackback/id/tr1215718366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása