✝ = ♡

KRISZTUSBAN MARADNI - A KORRAL HALADNI

MAGYAR VAGYOK 2020

Időkapszula

2020. június 01. - KMAKH

blog_2020_06_01_pf_magyarvagyok_idokapszula_2020.png

2020 a Nemzeti Összetartozás Éve. A 100 éves seb máig sajog. A Rákóczi Szövetség egy virtuális időkapszulát készített, ahová június 4-ig bárki elhelyezheti „Magyar vagyok” üzenetét a www.magyarvagyok2020.hu oldalon. A virtuális időkapszula 2020. június 4-én bezárul, és legközelebb csak húsz év múlva, 2040. június 4-én nyílik ki újra.

100 évvel a trianoni döntés után megmaradtunk. Trianon centenáriuma egyszerre gyász és öröm. Gyászoljuk a veszteséget, a szétszakítottságot, de okunk van az örömre, hiszen dacára az elmúlt 100 évnek nem tűntünk el a térképről, nem vesztünk el és bizakodva tekinthetünk a jövőbe. A magyarság érték, egy különleges nyelv, egy meghatározó kultúra és egy egyedi közösség.

Arra kérünk minden magyar embert, hogy 2020. június 4-ig helyezze el „Magyar vagyok…” kezdetű videóját, hang, vagy szöveges üzenetét a  www.magyarvagyok2020.hu  oldalon. Csak fel kell keresni az oldalt, ott követni az utasításokat, és lehet üzenni a jövőbe. Mindenki szabadon bármit közölhet, ami úgy kezdődik, hogy “magyar vagyok”.

Milyen csodálatos lehetőség ez most a hívő keresztyének számára, hogy magyarságuk mellett, vagy fölött, hitükről és Megváltójukról is bizonyságot tehetnek. Gondoljunk csak bele, mekkora áldás lehet gyermekeink, unokáink, valamint a 20 év múlva élők számára az, amikor megnyitják majd ezt a kapszulát 2040-ben és azt látják, hogy voltak itt 2020-ban olyanok, akik magyarságuk mellett erősen kiálltak Jézus Krisztus és a magyar nép keresztyén értekei mellett is.

Kezdhetjük üzenetünket például úgy: „Magyar vagyok, de hála Istennek, ami sokkal jobb, bizonyságot tehetek arról is, hogy magyar keresztyén vagyok, aki hisz Jézus Krisztusban, az ő halálának és feltámadásának jelentőségében… Hálás vagyok, mert keresztyén értékek védelmét élvezhetem most Magyarországon...”

Én már üzentem, üzenjenek Önök is! Tegyük ezt meg minél hamarabb, hiszen már csak 2 nap és kb. 9 óra áll rendelkezésünkre, mielőtt a kapszulát lezárják 20 évre.

Fogjunk össze és osszuk meg!kmakh_profile_hun_flag_tiny.png

Forrás: magyarvagyok2020.hu | Rákóczi Szövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztusbanmaradni-korralhaladni.blog.hu/api/trackback/id/tr9415733472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása